to day.

Allmänt | 2009-08-28 | 18:06:38 Kommentera här! » 4 st

Idag har vi följt schemat helt å hållet. Men bara 2 lektioner. Sista lektionen hade vi fika=) Mums.
I like my Swedish teacher!!!!!!!!
Sen gick Moa å jag till stan för att vi inte ville hänga med folket på busstationen.
Så vi strosade å kallade Classan. ( Clase Ohlsson) Sen var Moa tvungen att showa för Visby att hon var så jäkla COOL!!!!!!!!!!!!! Slänga med tröjan, vicka på rumpan å sen THE node!!!!!!!!!! Fett najs!! hahahah kul hade vi iaf.
Hängde me Hugo på bussen. Men jag måste bara berätta att Sofia är så himmla mogen och att jag var en barnunge när Moa knuffade mig i busskön.
-Jag vill bara komma hem, småbarn!!!!!! Jag får ångest!!!!!

Fatta att jag bara tänkte på mig själv, När jag blir lika gammal som Mogna å äldre/gammla Sofia så ska jag fortfarande ha lätt för att skratta å tänka mig tillbax när jag var ung å VILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag å Peter Pan vill ALDRIG bli stora!!!!!!!!!! KIDZ 4 LIFE!!!!!!!!!!!

Fuck alla gammla SOFIA som gnäller!!!!!!!!


Kommentarer
Skrivet av: Moa

What vem är Sofia?? Sa hon så?

2009-08-28 @ 19:26:17
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/
Skrivet av: ANGELIKA

Joo du vet vem det är. gick 1 elr 2 klasser över oss. Mustash Kalles syster.

Jo du vet vem det är!!!

2009-08-29 @ 12:53:55
Länk: http://angelikabj.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

HAHA randen!

Tror att hon är så jävla vuxen, när hon bara är en fjant som aldrig kan hålla käften. :D

2009-08-31 @ 17:24:01
Skrivet av: Anonym

.

2009-10-03 @ 19:25:29

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!