Underbara HELG!!!!!!!!!!!!!

Allmänt | 2009-08-18 | 12:33:56 Kommentera här! » 0 st

Har nu inte skrivit på länge! Men denna underbara helg har varit bäst!
Med avresa från Visby flygplats till Arland va mysig. På plats på Arlanda hade Willy Lax sagt att han skulle var där när planet landat. Planet landade 10.15.
Och willy Lax var INTE på plata!! 11.00 kom UDE volvon på parkeringen!!!!!!! Där ï bilen fick jag oxå träffa Alexanders kompis Malm från Växsjö nån stans!!
Sen åt vi mat på MAX i uppsala!! Gott, eftersom min mage fått resefeber! Sen bilade vi vidare, efter att Malm försökt backa ut från p-fickan, eftersom bilen bakom ställt sig ganska dumt!
Men sen bilade vi. Gjorde ett par stopp. Eftersom en Volvo inte är det bästa att åka i. Men Malm har inte förstått det än!
Men efter mkt bilande och rastande pga värkande rumpor så kom vi Jansons frästelse hos Emilias mamma. Smakade väldigt gott!!!!!!!!
Sen åkte jag å Malm tillbax till Alexander å Emilia där vi skulle sova. Där spelade vi bluffstopp. Där jag vann 1 gång:)

Morgonen kom efter lite sömn. Då fick man träffa den lilla SÖJT NÖTEN!!!!!!!!! Åååå han är så underbar!! Sen kom då fammo Anita å faffa willy å farbror Christian. Å vad dom var glada å träffa den lilla!!!
Sen tog vi bilarna å åkte runt i affärer å kollade runt. Och åt 1 liters mjukglass. Glassmagasinet släng dig i väggen!!!!!
På kvällen satt vi hemma å kollade film å sen fick jag å Malm sova i varsin ny soffa! Gudars vad jag sov gott. Trotts att jag sov i den lilla!!

Det var nu dopdagen. Å Emilia kom insjungande som tur va hade jag vaknat 1 min tidigare, Stackars Malm fick vakna till den "underbara" stämman. Emilia å jag bakade tårtar. Å till å med hjälpte Malm till.....
Sen bar det av till dopet. En jättefin cermoni. Sen åkte vi till ett annat ställe för att fika. Gott gott. Och då var det present öppning!
Sen var vi tvungna att åka hem. Ursh va det var tråkigt!!!!!!!!!! men som sagt " underbart är kort, alldeles för kort!"v
Så vi började våran resa på 130 mil hem till Rösum. Åkte vid runta halv 4. Med några stopp med Tid för att sträcka på benen och byta chafför. Men GPS:ar är inte att lita på. När vi körde på E4 så sa den att vi skulle svänga av till höger! Efter typ 10 min frågade Malm om vi kännde igen oss. Och efter mkt tänkande i natten bestämmde vi att väka kartläsarn. Å då var vi tvungna å vända för då hade vi hamnat på väg 80. Men det är den närmaste vägen tydligen!! När vi körde genom Stockholm så sommnade jag runt en timme.
När vi kom till Husqvarna så sommnade jag igen och sova hela vägen tills jag bara hörde ÄLGEN!!!!!!!! Med ett ryck vaknade Jag för jag ville inte missa den. Men det gjorde jag:( Men efter ett par 100 m så stog det en stor Älg på en åkar, Efter 200 m Så körde vi sakta å då kom det en älg ko med en kalv. Men kalven kom inte över staketet.

Hem ljuva Rösum så gick vi å la oss. Sov till runt 9-10 Sen gick vi å hälsade på hästen. Å jag hade en när döden upplevelse När jag å Malm skulle åka å kolla staketet efter älgen. Sladd på sladd å nära stentunen å ont i hjärtat!!!!!!!!
Sen gick vi in å kolla tv. Men då vart vi tvungna å fara iväg å hämta en ko som kalvat!!!!!!
Allt detta var mkt rörigt. Den tokiga koen sprang in i skogen å höll på. Men kvigan gick lungt brevid Malm å Christian.
Å sen å få in kräk helvetena i tranporten tog en jävla stund!!!!
Nu vet jag hur bond ungar känner sig.

Men nu sitter jag hemma å fixar bilderna på facebook. Kolla där för bilder!

Byeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!