Jag ser ljuset i Tunneln. Det är inget tåg!!!!!!!

Allmänt | 2009-12-10 | 20:17:56 Kommentera här! » 0 st

Shoooo

Livet börjar ljusna, trotts att vinterns mörker blir mer mörkt!!!!
I morron blir det muntligt nationella, ja vi får se hur det går. Och så har vi fjällenplanering på morronen.
Sen är det HELG!!!!!!!!!!! och 3:dje advent. Sen är det bara 5 skoldagar kvar sen är det LOV!!!!!!!!!!!!!!
  Jag ska jobba på bagis efter jul. Lite pengar.
Ska ringa och boka studentvagn så fort pappa har skikkat nr.

Idag har vi haft historia, fick faktist mkt gjort. Och så planerade vi vår BF gala. Ja det är inte långt kvar tills dess.
Sen hade vi fjällern. Sen var vi på en Indisk föreläsning, hon pratade om kulturer i Sverige och Indien, hon va därifrån.
  Sen hade jag teorilektion. Segt men nyttigt väll. Har klarat fas A & B=)
  I helgen blir det kafferep å slappa å rida=) Och sen är det bara 5 dagar kvar till lov!!!!!!!!!! Men ändå mkt i skolan=( Ja man kan inte ha de glassigt jämt!!!!!!!!!!!!!!!

Och på nästa onsdag kommer Willy å Alexander till ön. Och jag å Alexander skall hitta på mkt skoj=) Har inte träffat honom på evigheter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja hurra för mitt lyckliga humör. Har inte vart så här glad på länge=)=)


Byeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!