Choklad Fredag

Allmänt | 2009-01-30 | 17:23:15 Kommentera här! » 1 st

Idag var det äntligen fredag! Trots att mamma väckte mig för tidigt!
Men jag åkte till skolan och hade svenska. Läste de 2 sista texterna. Sen hade vi ULS och vi ridovisade om åldrandet de gick bra:) Vi började på ett arbete. Jag ska skriva om e tänkt mig:(en Livshistoria.
Sen gick jag på stan en stund. Jag köpte Mamma MIa filmen med Sing-a-long:) Och en trolleri mask. Men inte som jag hade tänkt mig:(
Så nu kollar jag tv. Händer inte så mkt ikv. Ska väll kolla Let´s dance.
Hejja Laila å Nicklas:)

I morron blir det att rida på fm. Sen ska vi till stan å kolla när Griap spelar Team Sportia cup.
Annars händer de inget. Elr jag ska nog på Livsmod på söndagkväll.

Just de dagens hiss går till programet "Sveriges värsta bilförare" AS kul!!!!!!!!!

Och dagens skämt var tydligen när jag sa nånting sen sa jag " jag skämtade bara"

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Jennifer

Så du tänker gå på Söndag?

Linn är trots allt värt att se men ja.. hm.

2009-01-30 @ 18:10:59
Länk: http://jjenniifer.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!