Fortfarande intresant?

Allmänt | 2009-01-11 | 16:17:00 Kommentera här! » 0 st

Idag har de vart bra.
Pelle var här och åt. Så vi åt lax me jokkmokk på som Kikki gjorde inannjag åkte hem.
Och äppelmaj till efterrätt. Och Semlor till fika:)
Så jag har inte gjort så mkt idag.

I morron är de skola:(
Ridning på fm. Milla ska sluta på ridningen. Synd tkr jag. Men men... Jag och Louise får fin eskort från rävahagen. Rickard ( Våran mattelärare ska hämta oss, pga mupp schema!!)
Sen har vi matte. så vi ska väll plugga på omprovet.
Sedan har vi engelska. Kmr inte ens ihåg va vi gör där. Jo jag ska redovisa om Holland. Jag gjorde iaf om mitt IG arbete om världens sämsta bok! ( Give a boy a gun) Hoppas de blev bättre nu då. Men måste erkänna att det var många SLARV fel!!! suck.....
Sen slutar vi . Men jag måste gå på EXTRA engelska. MÅSTE försöka nu för att få G.

Annars händer inte mkt resten av veckan. Ska väll änu baka dumlekakor
BTW har jag gjort LÄXAR!!!! Shoooo hurra till mig. Jobbade lite med jämförelserna mellan 2 texter. Fattar inte riktigt vad jag skulle skriva men jag svamlar på som vanligt. Å vi vet ju hur de brukar gå:P

JAja.... Life goe's on (stavning engelska:P )

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!