Helg!

Allmänt | 2009-01-17 | 16:22:21 Kommentera här! » 1 st

Idag lördag har vart en slapp dag. Sov till halv elva. Sen var jag å Terese ut å red en sväng. Kyligt men mysigt!
Snart kommer paret Lax och delar av Familjen Fridlund. Dom ska basta och äta mat.
Men Terese å jag ska åka till bro å servera på en fets:) De blir nog skoj.

Igår så firade vi min födelsedag. De flesta va här. Men dom som inte var här kmr nästa vecka kanske.
Fick mest pengar. Men ingen bil:( jaja jag hinner väll få de me.

Tänker på att jag måste göra om mitt matteprov. Matte måste vara det man har minst användning för! Jag har en uppfinning som kallas MINIRÄKNARE!!!! Och den är jag himmla glad över. Men men jag kan ju alltid komplitera....

I morron blir nog yttligare en slappar dag. SHIT!!! Var de på måndag vi hade glosförhör?!?! MOA?!?!??!
För isf måste jag plugga på de.

Men hörni snart är de SPORTLOV!!!!!!!!!

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Nepp, onsdag är engelskan till

2009-01-17 @ 20:08:26
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!