Idag då.....

Allmänt | 2009-01-12 | 17:17:14 Kommentera här! » 0 st

Idag började dagen med att jag halkade OMKULL på vägen till skolan. Inge vidare kul.
Sen bar de av till stallet med mockning och utsläpp. Sen red ja Viggan, hon var himmla pigg:) Men hon var jätte duktig.
Sen kom våran mattelärare Rickard å hämtade mig Louise och Amanda.
Sen hade vi matte och engelska. På engelskan hade jag muntlig redovisning. de gick bra:)

Nu är jag hemma och har ont i huvet... Det suger!
I morron ska jag ha muntlig redovisning för min No lärare. Inte något vidare kul.

Ville baka dumlekakor, men mamma glömmde att köpa formar. :(
 Men nu har jag inte mer att skriva för tillfället!

Bye

Lite senare.........

Äntligen är mina dumlekakor BAKDE!!!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!