Idag tomorrow someday?

Allmänt | 2009-01-19 | 17:11:09 Kommentera här! » 0 st

Idag ska jag dissa buschaförer för er som läser(villket är typ 5 pers)
för busscahfören kom 20 minuter senar. så jag fick stå ute å frysa!
Nu har jag dissat dej busschaför.

Annars idag så började vi dagen med ridning. Hoppade Viggan. Ett riktigt krutpaket!
sen hade vi Matte och Engelska. Annie och jag började på EXTRA Engelskan idag me.
Kom hem nu å har tittat på One tree hill. Ska nog åka till fadder Ingvar och Lisselott. Hon fyller ju faktist år idag.

I morron kmr Tobbe och Ina. Ville att hon skulle följa med mig å ta hål i öronen. Menmin mamma får väll damp på henne då! men vi får väll se hur de löser sig!

Har Engelska prov på Onsda å all jobbig Svenska.

Men nu vat jag inte vad jag ska skriva

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!