Isigt regn?

Allmänt | 2009-01-20 | 16:50:13 Kommentera här! » 1 st

Idag hade vi samhällskunskap:( David SUGER verkligen som lärare. Suck... Om han bara kan sätta ner foten.
Sen hade vi Engelska och sista kvarten fick vi faktist leka lite:) Roliga än de bajset som vi har prov på i morron...
Sen hade vi matte. jaja Matte är ju alltid matte.

Börjar få ångest för APU:n. Vill värkligen tillbax till parkskolan.... Men man kanske ska "viddga sina vyer"?
Men jag vet inte. kan jag bara inte få ett tcken som visar vad jag ska välja!
Hatar beslutsångest!

Men det posetiva är att Tobbe å Ina kmr ikväll. Har inte sätt dom sen jul.
Så jag har bakat rulltårta:)

Att ett sånt fenomen som att vädret påvärkar en så mkt är rätt fantastiskt!!
HATAR & mår SKIT! Helt otroligt! Gillar vintern men vill inte ha nått annat än SOMMAR NU!!!

Moa har sökt sommarjobb på bageriet. Skulle va kul å jobba tsm:)

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Du kan väl vidga dina vyer i Nässjö??? Finns ju en del fritidsgårdar där!

2009-01-20 @ 17:30:35

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!