låååååång dag.

Allmänt | 2009-01-27 | 16:15:51 Kommentera här! » 0 st

Idag då... Samhällskunskap var inte lika hemskt som vanligt men när mitt arbete FÖRSVAN eftere att datorn rammlade ner från boken så försvan ALLT!!! Fuck vad jag blev lessen:(
Sen hade vi engelska. Igår fick vi reda va vi fick på provet fick 21 p av 31 p och 11 p av 12p:) så jag är fett nöjd.
Idag har vi fortsatt med skriv upg om reklam. Men de blir nog bra.
Sen hade vi matte. Pratade om simmhoppsvinkeln å så. Sen var jag kvar och pluggade till i morron. Hoppas och BER att de kmr att gå bra!!! Sen åkte jag hem.

Då tvättade jag minehövligt! moppe. De var välbehövligt:)
Så nu ser ja One tree hill. Sen ska jag ut å springa och sen PLUGGA matte!!
Sen får jag väll plugga lite till.
 och kanske plugga lite svenska. Men men. Life is a bitch!

Men men. jag åter kmr väll me nyheter sen ikv:P
Bye

Lite senare.

Nu har jag pluggat matte. Klarade iaf 1 tal. Får väll värsta bönen ikv om att provet ska gå bra.
Får väll göra en komplitering på hela Matte B.
Var ute å sprang me. Känns som om jag får sämre kondition för varje gång jag är ute å springer.
Fannnn
Jaja får kolla tv en stund å sen får jag väll plugga lite till. och så måste jag ge hästarna.
  Bye ingen:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!