Ondag mitt i veckan

Allmänt | 2009-01-28 | 18:18:51 Kommentera här! » 0 st

Idag är de Onsadag.
Började med att jag gick upp 06.05 för att plugga till Matte provet.
Sen bar de av till skolan. Och jag tänkte plugga på bussen, men så klart glömmer jag Matten hemma.
Men iaf så gjorde jag provet å fick G.
Sen hade vi klassråd.
Efter de hade vi Engelska. Där vi fortsatte vi att skriva om reklam.
På svenskan läste vi 2 korta historia. Gick väll bra.
Sen hoppade vi säck genom skolan. Jag van första omgången:) Men som vanligt var de folk som klagade på att vi var högljuda!! Suck it up!! Vrf kan man inte få ha lite kul.

När jag kom hem tog jag Dajje å stack ut i skogen, första gången på länge.
Sen kollade jag tv. Efter de var jag ut å cyklade.Så nu har jag dushat å ätit.

Och i morron ska vi åka skriskor. Har inte gjort de på AS länge.
Så nu sitter jag här å har tråkigt.
Men en tanke går till Pappa Peter som är hemma å är sjuk.  Krya på dig pappa:)

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!