One day like any day

Allmänt | 2009-01-21 | 18:14:10 Kommentera här! » 0 st

To Day började med att vi hade matte, sen kom syon å pratade om inviduella valet i 3:an. Enligt mig fanns det inga kurser som tilltalade mig så mkt. Men teckenspråk skulle ju va rätt kul å lära sig å kanske psykologi. Men vem vet.
Men jag har ju såååån beslutsångest. Men men.
Sen hade vi Engelska. Då vi hade prov. Känndes bra. Dvs att det gick åt pipan.
Sista "kloka" lektionen var svenska då vi jobbade med våra texter. Ut drag från 2 böcker. Tårar till Alexander och en annan bra bok(kmr inte ihåg namnet)
Sen hade vi SIA (friskvård) då hade vi rockringsturnering. Den vann Emma. Jag förlorade mot Adam.
Sen åkte jag hem.

Då var jag ut å red Fleur barbacka. Det var jobbigt för hon tänkte inte alls vara ute så länge som jag tyckte.
Sen såg jag FPBA (Fresh prince of Bal Aire) Och One tree hill.
Sen tog jag tag i mitt liv och var ute å motionerade sprang typ i 30 min (elr med jämna mellanrum lite gång) Stolt över mig själv :)

I morron blir det långdag i skolan:( Inget vidare.
Har samhällskunskap!!! FUCK!!!!!!!!! Orkar FAN inte me de.
Resten av dagen har vi ULS. Sen blir det väll att se TV å kanske ut å springa. Vill ju komma i form.

Vill ha helg. Elr änu bättre SPORTLOV!
Läääääängtar!!! INGEN SKOLA IS THE LIFE!!!!!!!!!!!!

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!