OTH

Allmänt | 2009-01-13 | 16:56:34 Kommentera här! » 0 st

Idag har de ytp regnat hela dagen. Vi hade Samhällskunskap typ hela fm. Inget vidare.
Sen hade vi Engelska och sen fick vi gå hem.
Så när jag kom hem bakade jag dom sista kakorna! Å dom är AS goda:)

I morron har vi Matte, Engelska och Svenska. Sen slutar vi så jag hinner med halv 1 bussen:) yeah:P Kan gott vänja mig vid det. Sen ska jag å mamma köpa skor. Eftersom nästan alla mina skor är hål i och läcker in.

Just nu ser alla One tree hill. Tkr att de inte är lika spännande nu typ säsong 6 elr villken de nu är. 
Sen på kvällen kmr Roffa hit och fikar. 

På lörda ska jag å min syster servera på en fets. Det kmr bli kul. Hoppas iaf:P

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!