Skola

Allmänt | 2009-01-15 | 10:52:44 Kommentera här! » 0 st

Nu har vi en "bensträckare" på 20 från samhällskunskapen.
Tråkigaste ämnet ever.  Men konstaterade att jag inte hade viljat ha min klass om jag var lärare.
Den lärare vi har säger inget när vi pratar å han bara babblar på å ingen lyssnar.
Men men

Igår då va de min födelsedag om någon har missat de.
Men de va väll som vilken dag som hälst.
Annie & Louise listade ut att jag fyllde år.
Men Moa var faktist 1 till att gratta mig. Tack du:p
Mamma å jag köpte skor igår. Sen åt vi mums soppa med bacon:)
Sen kom Roffa å då fikade vi. MUMS:) Fick en rosa,lila,grå,vit randig tröja:)
BTW så pratade jag med mamma Kikki igår. Hon satt hemma själv eftersom Peter va på mässa.

Idag slutar vi 12,15. Så Moa å jag hinner med 12,35 bussen:) Fett NAJS!!!!!!!
Sen ska jag nog göra lite svenska. BAJS!

Och på freda kmr släkt å vänner till oss och firar mig, så då blir de FÄST!!!!(PJ stavning:P)

Jaha inget mer å tillägga:P

Bye

3 timmar senare.

Sitter hemma å har lite(för en gångs skull) ont i huvet.
Fryser om fingrarna gör jag me. Funderar på att ta en varm dush.
Och så ska jag äta en geisha kaka:)
I morron natt kmr nog Familjen(en del av dom iaf) till ön. Ska förhoppningsvis träffa dom på lördag.

Alexander jag vet att du kmr klar allt. Finns här för dig!

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!