SMÄRTA!

Allmänt | 2009-01-22 | 18:15:29 Kommentera här! » 2 st

Idag då började vi med Idrott där vi spelade fotboll och innebandy.
När jag och Oliver och jag krockade i fotbollen fick jag så J*kla ont i benmuskeln.
Har fortfarande ont. Men jag vet att Innebandy inte är min sport. Men de va kul å spela fotboll.

Sen hade vi Samhällskunskap det SÖG! Sen va jag på elevrådsmöte. Vi diskuterade operation dagsverket. Jag tkr det är skämmigt att man inte kan engagera sig att sammla in pengar till länder som har det svårt. Det BLIR en skillnad! Men de var en kille där som bara tkt att "dom rika skulle visa sin status genom att kasta pengar på dom fattiga!"
Men då va de en tjej som sa" Det är sorligt att man tkr att 100 kr är mkt att JOBBA ihop för att världen ska bli ett bättre ställe. Och om man JOBBAR ihop 200 så är ju det bara dubbelt så mkt." Hurra för dej tjejen:)
Känner dom inte skammen!!!!

Sen hade vi uls. Men Ulla var sjuk så vi gjorde klart arbetet som vi började på sist. Sen gick vi hem.
Och sen SMSade Carro nått helt underbart. ATtt Ulla är sjuk i morron(de är ju inte kul) Sen hade dom pratat med Sigrid(vår svenskalärare) och vi kan jobba hemma. Vilket betyder att vi ´är hemma i morron!!!!!!!!!!!! HURRRRRRRA!!!!!!!!!!!
Fett skönt med långhelg.

Tänkte ut och springa efter oth. Men mitt ben pallar inte de. Tråkigt ändå. Så nu sitter jag å halvkollar på "förortsungar"
Inte Sveriges bästa film men iaf!

Idag vill jag hissa Torsdagar som slutar bra!

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Men om du nu tycker att fattiga ska få det bättre, hur kan du inte ha blivit påverkad av filmen vi såg idag på samhällslektionen? Okej visst du såg inte hela men där handlade det om fattiga kan jag säga! Den lektionen sög faktiskt INTE!

2009-01-22 @ 18:26:25
Länk: http://feversandmirros.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

de va faktiskt första samhällskunskapslektionen som inte sög pung! men den va gansak tråkig om man bortsr från david!

Lediledigledig! härligt värre!! :D

2009-01-23 @ 22:07:23

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!