Stjääärnor po Isss

Allmänt | 2009-01-29 | 17:30:39 Kommentera här! » 2 st

Idag så hade vi skriskor. Hade lekar till uppvärmning. själv har jag inte åkt skriskor på JÄTTE länge.
Sen vill klassen spela hocky bocky. Då tränade jag & Carro på teknik tsm med Elin.
Så nästa år är de jag och Carro som kmr slåss om titteln Stjääärnor po isss( Tony Erving uttal:)
Sen åkte vi till skolan och fikade o bubblan i nån timme.

Sen hade vi samhällskunskap. Men vi konstaterade att vi ALDRIG mer skulle ha datorer i hörsalen. Ingen kontakt med internet.
Sen gick jag till bussen. Elr när jag kom till lännakiosken såg jag att stadsbussen kom. Så jag SPRANG till närmaste busstopp och åkte buss ner till busstationen. :P Kännde för att va lat idag:)

Så när jag kom hem åt jag lite kyckling, sen tog jag å Dajje en tur. Men de va full aktivitet i skogen.
Först kom de en lastbil i skogen. Så han vägrade gå fram och backade in i träden. Men när lastbilen var borta så travade vi snappt( han va näst intill hysterisk!) När vi travade så där fort och svängde av på en annan väg så kom en lastmaskin. Så det tog en stund för han att lungan ner sig. Men annars gick de bra:)

Sen kollade jag tv å nu sitte jag här å mamma fixar maten. Men jag är mätt . Har ju prappat i mig poppcorne å bullar. Ush ja.

I morron är de iaf freda. funderade på att simma efetr skolan om solbergabadet har öppet. Annar får jag ut å springa när jag kommer hem.
Btw så tror  jag att jag har bestämmt mig om APU. Vill jätte gärna komma tillbax till Bodafors. (Om jag får av mina fosterföräldrar) Men vi har inte börjat å prata om de i skolan än. Men vi får väll se.
Terese ska Spela team sportia cup i helgen så kanske ska åka (förhoppningsvis kör) till stan å kolla.
Annars blir de nog en lungn helg.

Fattar inte att Svenska turister inte fattar att när man bokar dubbelrum så är de en dubbel säng elr 2 enkelsängar. Nej då tkr dom att de ska stå "1 rum med en dubbelsäng" för de var en familj som trodde att ett dubbelrum var ett rum till dom vuxna och ett rum till barnen. Men snälla. Som Gert Fylking sa " Man kan ju kolla på skissen oxå!" Helt rätt.
Konstigt folk.

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Kicki "fostermamma" Lax

Klart du är välkommen=)

2009-01-29 @ 19:29:53
Skrivet av: Kaliina

kääärnooor på iiiss xp haha vi kommer vinna över alla!

hhaa jaa dubbelrummen jag de kallar jag verkligen blåååååst!!! haahahhaah fan vad kul de va!

2009-01-29 @ 20:42:17
Länk: http://hubbenbubben.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!