Intresant?

Allmänt | 2009-01-10 | 19:16:06 Kommentera här! » 4 st

Då har man skaffat blogg. Börjar jue tröttna på bilddagboken.
Moa tkr du jag härmar dig?! Va lungn ingen kmr läsa iaf.
Idag har jag mått bra. Fortfarande lycklig efter gårdagens lyckliga skoldag med bara 1 lektion.  Och de andra 6 lektions timmarna vart inställda:) Yiiipie :)

Pratade med min föräldrar att jag vill åka till Småland på sportlovet. Men min pappa är ju dampig, & ger aldrig någon anledning till att inte göra något! Tex ta hål i öronen. Men där är de mamma som dampar. Men jag tänker göra de iaf. Säg va du vill!

Helgarna går så otroligt fort. Känns som om helgen inte hinner börja föräns den är över..
Idag for dagen iväg genom bakning. ( Mamma nr 2 drar nog på läpparna om hon skulle läsa detta)
Men ska även baka Fridas goda deumlekakor i morron. Då kmr Pelle hit oxå å ska äta.

Just nu sitter jag å lyssnar på Jerusalem-Ständig förändring. Då tänker man på när pappa Peter (pappa 2:P)
Satt hemma å städade till Jerusalem när mamma kikki å jag kom hem från festen. Han hörde inte att vi kom så hög musik va de! Inte mamma Kikkis favorit band:P

Herr och fru Lax 1 kmr nån gång i början på veckan. Å sen kmr Herr och Fru Fridlund med 1 dotter på torsdag. Det ska bli kul att träffa dom. Men pojkarna Fridlund vågar inte komma med. Vi har nog skrämt bort dom:P Vi är ju så farliga.

Har inte mått så bra dom senaste dagarna.... Pga av min IG varning i Engelska... Vet inte hur jag ska överleva skiten.
Måste göra AS bra ifrån mig på redovisningen om Holland. Å så måste jag gå på EXTRA Engelskan (rätt sagt Moa?)
Matten MÅSTE jag oxå fixa. Men de går inte häller i rätt riktning.

Men jag längtar iaf till April. För då har vi APU. Då SKA!!! jag till Parkskolan. Ett ställe jag kan rekomendera:)
Då får man ju bo med föräldrarna nr2:P 
7/11-7/12-08 BÄSTA TIDEN EVER!

Men nu ska jag äta. Trorts att min pappa säger att jag är tjock. Men men.. Fixar de väll på nått sätt.

Bye
 

Kommentarer
Skrivet av: Kicki "mamma" Lax

Kul o läsa din blogg. Varför har du IG varning i ENGELSKA!!!! Du får inte nedvärdera dina biologiska föräldrar så som du gör. Det skulle vara hemskt om dom fick läsa sånt. O hur mycket du "rosar" oss, dina "fosterföräldrar"...;-( Men vi älskar dej, det vet du. Det vore helt underbart att få ha dej boendes här igen! Puss okram o all min kärlek till dej min foster dotter!

2009-01-10 @ 19:32:43
Skrivet av: Moooooa

Hehe nej då, jag har ju inte ensamrätt på att börja blogga precis :P

Yea, EXTRA engelska it is!

2009-01-11 @ 15:44:17
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/
Skrivet av: jennifer

Tycker det är oerhört dåligt av din pappa att säga att du är tjock, för det är du verkligen inte! Förstår inte riktigt vad han skulle tjäna på att komma med ett sådant yttrande. En förälder ska stödja en och alltid finnas där till hands i såväl motgång som medgång, inte komma med kränkande kommentarer. Förlåt för att jag kritiserar din pappa och snokar i din blogg. (':

2009-01-18 @ 21:36:28
Länk: http://jjenniifer.webblogg.se/
Skrivet av: Your onkel

Äh kom igen nu ryck upp dig ! ta tag i pluggandet lite till bara så kommer de att fixa sig, är faktiskt inte helt fel att kunna lite engelska å matte ändå.



Roffa

2009-01-26 @ 18:52:32

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!