Angelika på Bråkamakargatan.

Allmänt | 2009-03-13 | 19:44:35 Kommentera här! » 0 st

Idag har det varit en lååång dag. Började med att jag å farbror Roffa körde till stan, jag körde. Gjorde min första omkörning.
Sen hade muntlig debatt om flextider. Gick bra. Men jag körde över mina lagkamrater för mkt. Blev även arg på Emma där ett tag. Men vi var nöjda.
Sen hade vi prov på ULSen. Å sen hade vi lite mer ULS.
Sen gick jag till gallerian där Terese praoar på en hårsalong och jag var Tereses första kund, dessutom klippte hon Page. Det var tydligen svårt. Men hon var duktig och det blev jätte fint.

Ikv blir det kolla Let´s dance.
Å i morron ska jag moppa till Storungs där Terese ska köra upp på moppen.
Sen åker vi till Mumma ska sova där. Sen får vi väll se vad vi hittar på.

aja. återkmr om det händer nått kul.....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!