Bra betyg dag:)

Allmänt | 2009-03-23 | 18:30:18 Kommentera här! » 0 st

När jag vaknade på den tidiga morgonkvisten så såg jag att det var ljust i mitt rum genom glipan i rullgardinen.
Men ack. När jag drog upp den vita rullgardinen så var det den VITA SNÖN jag blev mest ledsen för.
Det har varit VÅRKÄNSLOR hela helgen!!!!!!!!!! Men nej, då ska de vita blasket komma tillbax!!! Nej säger jag(trots att jag gillar snö på VINTERN)
Men om vi går vidare så hade jag å Josefin ett bra teamwork på löshoppningen idag. Vi fick VG:)
Sen hämtade min mattelärare mig så jag knallade jag iväg och dushade.
Men när vi skulle ha matte så kom inte vår lärare. Så efter 20 min så gick vi till Caffis å spelade kort. Då kom våran lärare(30 min senare) han hade glömmt att vi börjar 30 min TIDIGARE än vanligt.
Så hade vi lite matte. Sen åt jag en Semla:) Gud va gott:)
Sen hade vi eng, men DATORERNA verkaden inte funka nån STANS!!!!!!!!!!!!!
När jag och Emma satt på bussen och var jättehungriga så var vägen väldigt LÅNG.
Men när jag kom hem så åt jag min havregröt inför min gympa:)
Ikv ska jag nog be en kvälls bön att snön ska FÖRSVINNA!!!!!!!!

Bye <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!