Compaq

Allmänt | 2009-03-16 | 08:23:52 Kommentera här! » 0 st

Sitter nu i bibloteket i skolan. Har åkte med bussen in till vanlig tid. för att vi har "framtidsdag"
Helt onödigt. Inget kul. Men jag joinar Moa på hennes val i brist på egna... .

Helgen då. Fredags em blev att sitta i skolan, men sen knatade jag till gallerian där Terese praoade på en frisöalong hon skulle klippa mig. Höj nu inte på ögonbrynen för resultatet blev BRA!!!!!!!!!!!!  Kanske det hon ska sattsa på...
Fredagkvällen blev att äta veggo pizza från Byssan. Men jag petade av allt som låg på förutom ost och tomatsås. Hatar Svamp, Oliver å paprika!!!!
Sen kollade när MAgnus Samuelsson VAR BÄST i Let´s Dance när han dansade bugg. Men även den andra (kmr inte ihåg villken dans det var) Men han fick AS mkt poäng!!!!!!!!!!!!
Sen va det att krypa till kojs. Jag skulle upp tidigt för att köra moppen till Storungs där Terese skulle ha "uppklörning"
Det gick bra... 

Lördan då startade tidigt vaknade av någon anledning i vanlig SKOLTID halv 7 alltså. 
Bläääääääääääääääää
Sen körde jag iväg. Det gick bra. Hon blev godkännd.
Sen åkte vi hem då lagade Jessika mat... Sen umgicks vi med hästarna sen moppade jag iväg till mumma å moffa som senare skulle hämta dom andra 2 eftersom vi skulle se teater i Väskinde. "Fångad på Nätet" Jätte  kul:):)
Om det ringer och du inte vill prata med dom så ska du börja flåsa elr prata kinesiska... Det lärde vi oss på teatern. Men om du blir anmälld för Sexuella trakasserier så kan jag inte stå för de!
Sov hos mumma å moffa sär vi kollade Melodifestivalen. Hejja Malena Erman!!!!!!!!!!!!
Och tack gode GUD att rugguggla inte gick vidare!!!!!!!!!!!!!

Söndagen vaknade jag i skoltid igen vid halvåtta. Gick ner å hämtade en korsordstidning. Å katten kom in på rummet å väckte Jessika å "klättrade på väggarna" 
Sen gick jag ner å kollade på tv. Sen åt jag frukost och moppade hem å gav hästarna, och moppade tillbax. Då hade mumma å moffa börjat göra rent där för deras lamunge:) Kalle har mumma döpt han till. Men jag tkr han ska heta Stig. Men då sa mumma att hon bara tänker på ICA Stig. Men nu i Efterhand tkr jag han ser ut som en Emil. As söt. Så vi var ute å gick med han i sele å det gick  jättebra!!!

På em kollade vi stumfilm från när Mumma, Moffa, Mamma å Tobbe va i Amerika när mamma var typ 11 år. villket var länge sen. Men det var fina bilder. 
Moffa berättade med sövande röst så Jessika å jag somnade på golvet å Terese i soffan. men även Moffa somnade oxå!!!!Men sen kollade vi å fikade lite. Sen åkte vi hem å red en sväng sen kollade vi tv.

AA. å idag är det som sagt framtidsdag. återkmr med komentarer.

Bye 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!