Dålig på att komma på Rubriker...

Allmänt | 2009-03-05 | 19:33:45 Kommentera här! » 1 st

Idag har bara varit en seg dag vecka 10.
Klasskompisarna har lite smått ångest inför imorron när vi ska redovisa.
På gympan hade vi "body pump" de va as kul men fett jobbigt. Känner redan träningsvärk i låren....
På samhällskunskapen var skatteverket där å pratade de va bra. Duktiga Tanter.
När jag kom hem gjorde jag klart min power point.
Sen var jag å Fleur ute i skogen, vi utforskade en ny väg:) Det gick bra.

Nja å inget kul händer i helgen häller.... Nån som vill hitta på nått kul?
Kanske övningsköra *blink blink till farbror Roffa"

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Haha min träningsvärk i låren har också satt sig in känner jag (speciellt när man går i trappan!)

2009-03-05 @ 21:36:47
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!