Frozen.

Allmänt | 2009-03-04 | 17:56:07 Kommentera här! » 3 st

Började dagen med att övningsköra med Roffa till skolan:) gick AS bra.
Och när vi kom in på parkering så kom familjen Stiernstedt så jag å Moa gick och satte oss i caffis tills jag skulle gå på matten. Sen kollade vi "Remember the Titens" Den va as bra. Och den snygga killen som är med i "The Notebook" elr hur Moa :P
Sen hade vi Svenska.
Sen åkte jag hem å skrev klart min ULS intervju. 
Sen var Dajje å jag ute å red! mysigt men kallt om benen.

I morron har vi gympa... sen har vi Sammhällskunskap...
Blä.

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Hehe ingen vanlig syn att se dig komma knatande på säves parkering halv 8 :P

Nej Angeilka, han ser ut som en liten 9 årig pojke! FUUUUL! Blonda killar gillade man i lekis xD Hahahaha!

2009-03-04 @ 20:04:57
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/
Skrivet av: Medtrafikant

Gick de verkligen så bra med körningen ? :)



2009-03-05 @ 18:30:22
Skrivet av: ANGELIKA

Japp de gjorde de:)

2009-03-05 @ 19:21:06
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!