Långfredag?!

Allmänt | 2009-03-20 | 18:32:10 Kommentera här! » 1 st

Nej än är det inte långfredag, men nästan iaf om man har ULS från halv 12 - 15.30.
Men vi kollade film men dom hårda stolarna var inget som våran lärare ville att vi skulle sitta på. Så vi hämtade kuddar i dramasalen, och filtar.:)
Sen så slöt vi för dagen. Och Emma å Carro höll på att missa bussen. Men jag stannde våran buss så Emma hann me:)

Det roligaste idag var när Moa å jag var på "Pinknöden" i paveljongen när vi skulle gå till Länna kiosken så snubblade Moa på en jordhög:) Hahahahaha va vi skrattade:)

Å ikv blir det att kolla Let´s dance. Hejja Magnus.
Å i morron får vi se vad jag gör. känner inte för att rida med min onda FUCKING hand!!!!!!!!!!!!!
Pratade med Alexander idag. Den lyckliga nyblivna pappa. Han lät så himmla lycklig. Så glad för hanns skull:)

BYe

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Alltså, jordhögssnubblingen var typ årets händelse!

2009-03-20 @ 19:47:38
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!