Prognos: Blask regn!!!!!!!!

Allmänt | 2009-03-27 | 23:28:16 Kommentera här! » 0 st

Jaaa sitter nu här, på tvn går VH1, tyd 80tals musik!!!
Idag skulle vi göra ett projekt, men igår trode vi att vi iaf fick förmiddan på oss. Nej, halv nio började vi. Redovisningarna skulle börja vi tio. och så skulle vi ju ha 20 min rast. Men efter att Moa lottat ut den bästa partnern, mig, så började vi jobbade, och hann minsan inte med nån rast. Men iaf. Alla gjorde jättebra ifrån sig. Moa å jag pratade om Invandrare.

Igår va klassen hemma hos Ulla, kf, och lagade/åt tacos. Kunnde inte vara med pga av min migrän/huvud-sprängande-känsla & kräkningar, men efter att ha sovit en timma så va huvudvärken borta. skönt. Men va jättelessen att jag inte kunde vara med. Var JÄTTE pigg efter min sovstund. Men klassen hade iaf kul:)
Och i morron verkade det som om BF2b skulle gå å se "Kenny begins" ser fram emot det. Umgås lite med dom är i klassrummet.
Tycker att min,Ronjas & Moas Idé borde genomföras, anordna "halv 8 hos mig" i klassen. Se hur dom andra har det hemma. Ska nog försöka få fram det förslaget.

På efetrmiddan iaf var det deppväder.(eller de har det varit hela dagen) men det verkar som det bara är BF2b och nån SP klass kvar efter kl 1 typ. Inget folk i skolan... Men fick iaf sluta tidigare. Men Moa å jag stannade kvar lite längre i skolan för vi ville inte stå å frysa på busstationen....
Så nu på em så kollade jag Beverly hills så klart. Och sen var det Let´s dance som gällde.
Båda var jätteduktiga. Men Lailas show dance tkt jag var lite för mkt ballet. Magnus hade ju, som Tony Irving sa, ett inslag av alla dancer. Och deras framträdande var väldigt komiskt. Välförtjänta vinnare:)

Nej nu ska jag nog gå å sova. Eller läsa min bog "Utvandrarna" av Wilhelm Moberg. Har en bit kvar i den boken...

Bye

Båda var jä

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!