Rubrik?!

Allmänt | 2009-03-06 | 19:04:43 Kommentera här! » 0 st

Idag började det med att jag å Jonas skulle ha en muntlig debatt mot Svante, Daniel och Adam.
Jag å JOnas var fiktiva eftersom Theo å Moa inte kunde debattera ( :@) mot dom.
Men vi gjorde så bra vi kunnde. har haft 2 dagar på oss. Men vi hade iaf Moas braiga antekningar.

Sen hade vi ULS, då redovisade alla i klassen. Vi var såklart duktiga:)
Sen var edt att knata ner till bussen. Å bussa hem.

När jag kom hem kollade jag Beverly Hills. Och nu har jag bakat vegetatrisk Pizza.
Med Qourn färs, broccoli, majs, ketchup och majs å ost. återkmr med en komentar.'

Ikv blir det att kolla Let´s Dance å kanske så ska det låta...

See ya

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!