Tisdag.

Allmänt | 2009-03-03 | 19:18:14 Kommentera här! » 1 st

De enda ROLIGA som hände på våran fm var att vi fick göra nöjesfrågor på Samhällskunskapen. Men det var kul å snacka om det mesta. Men tydligen störde det Wictor.
Sen hade vi lunch. Ush soppa...
Efter det kollade vi på film. nånting med Titans. Wictor blev Himla glad när han såg att vi skulle se den.
Efter de hade jag matte prov.

Sen gick jag på stan. Tänkte köpa ett par shorts. Men dom hade INGA, elr typ 2 olika, men inget i min smak!
Sen mötte jag min lillesyster som hade varit hos tandläkaren och hälsat på sin praoplats.
När jag skulle gå till bussen så blev jag vettskrämd! Moa och Helen kom springande och halvknuffade mig. Jag blev rädd. Nästan lika rädd som för dörren :P

Igår när vi var på rävhagen så "Låssades" vi att dom gamla kusarna var unghästarna. Elr jag Josefin Å Sandra hade Diva. Och hon kan minsan leka unghäst om hon vill. Men det gick bra. Fick hänga å klänga på henne, men var även väldigt viga:)

Och så var de gympa igårkväll. Då jag konstaterade att även vuxna inte kan var tysta. När vi hade Streching så ska de gärna va tyst och avslappnat. Men de var välldans kackligt. Och vi fick flera hyssar, och vrf kan man inte TA AV sig ytterskorna innan man går in i salen. Till å med så står det på dörren. Men det är alltid någon som INTE gör de.

"Barn gör inte som man säger, barn gör som vuxna gör!"

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Haha det var kuuuul med dörren, och när jag skrämde dig! Så rädd du vart xD

2009-03-03 @ 20:52:20
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!