Tomorrow it is Våffeldagen:)

Allmänt | 2009-03-24 | 22:04:11 Kommentera här! » 0 st

Idag har det varit Fucking SNÖSTORM fucking hela dagen. Ush det var sån motvind i morrse när jag gick till bussne. Jag tyckte så synd om mig själv. När vi sen var i skolan så stormade så mkt så alla snö hammnade på rutan så det gick inte att se ut. De stormade så det blev sånna drivor att inte ens plogbilen körde. Och våran lärare blev insnöad i slite. Och bussarna vart inställda såsom swebuss och skolbuss. Att vädret ska ha sån makt. Det är den enda vi människor inte kan styra över.
Men bussen som jag åkte med avgick i någelunda tid. Men det var halt. När vi kom till Tingstäde hade Foderbilen kört av och låg på sidan. Ush å köra den lastbilen. Fett läskigt.
Nu när jag var ute å gav hästarna så bara såg jag alla JÄVLA snö som var i stallet. Det var snö ÖVERALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men nu ska det var uppehåll. Peppar Peppar. Hoppas på vår!!!!!!!!!!!!!

Men imorron är det iaf Våffeldagen. Vilken är Moas favoritdag på året. Å visst ska det bli mumms.
Ska äta hos farmor i morron. Mumms:)

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!