Cowboys å Indianer

Allmänt | 2009-05-04 | 20:09:28 Kommentera här! » 0 st

Idag har varit en seg dag. Seeeeeeeeeeeeeeg uppstigning. Sen bar det av till stallet. Man fick ta med sig egna hästar, men min häst är ju inte frisk så det blev inget av de:( Så då fick jag rida Pricken. Men det var kul:)
Sen var det av till skolan jag å Louise åt tillsammans. Hon var sur men istället så skulle hon vara SUPER jobbig. Sen var det matte. Fick reda på att jag skall kunna ta roten ur i HUVET!!!!!!!!!!!!!!! Hur fan ska det gå?!?!?!?!?!? Kan ju inte gångertabellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  I morron blir det APU igen. Ska gå med Malla. Ska fortsätta med mitt lilla projekt om man kan genomföra det. Återkommer med hur det går.
  Jaaaa annars tkr jag att det mesta är lite jobbigt. Men det är väll mitt eget fel. Tkr inte att det händer då mkt. Nääää det är aldrig någon som vill hitta på nått. '
Ja har ni några förslag så kan ni ju komma te mig.

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!