Ja ja

Allmänt | 2009-05-20 | 19:51:59 Kommentera här! » 2 st

Mmmm det finns en risk att jag låter gnällig, men det får ni stå ut med!
Jag känner för att gnälla lite på mig själv först. Sist sävefesten ikv å jag är inte där och jag har inte vart på nån seb 1:an.
Jaja, Nu vill jag gnälla på alla som har bdb men som har LÖSEN för att komma in på deras. Tkr att det är ganska värdelöst. Vill man bara visa vissa bilder så kan man maila elr visa personligen.
Ja nu har jag fått gnällt lite.
Jo nu vill jag gnälla lite på att praktiken är slut. Fett tråkigt!!! Men jag kommer ju fortsätta där på helgerna.
Kmr sakna det.

Har pratat med Marit om att alla gamla konfisr skulle kunna träffas:)
Men nu distraheras jag av vänner på tv.

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Blablabla

Varför inte ta och gå på en så där sävefest då?

2009-05-20 @ 22:28:43
Skrivet av: Mr R

Sur bruttan.se är de du de ? hur är läget annars då ? ta å gjör nått kul vettja !

2009-05-23 @ 13:51:23

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!