Jaaaaa

Allmänt | 2009-05-12 | 19:15:00 Kommentera här! » 0 st

Kan ju börja med att berätta om helgen.... Ja va hände. Näää inget specielt. Jo jag å Jessika åkte på en moped utflykt i skogen. Det var väldigt trevligt! 
Igår så hade vi hoppning på ridningen det var kul. Hoppade Pricken. Han var jätteduktig.
Sen var det matte och engelska. Inte så himla kul.... 
 
Idag har det då varit Nationelt Prov kl 8. Jag vafr klar vid 10. Ush va svårt det var. Blääääääää
Sen åkte jag hem. Fixade med APU uppgiften. Å lappar och frågesport till mitt projekt. Ska prata med chefen i morron. Hoppas det går igenom!!!!!!!! Wish me luck:)

I morron är det äntligen APU igen:) Miss it.
Å på tal om engelska så fick jag bara ett FUCKING G!!!!!!!!!!!!!!!!!! """För mkt gramatikfel, men du visar att du vill prata och du tar dej runt problemen. Men du är en sådan engagerad person""""
Fan vad arg jag blev!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men bläää på de!!!!!


Bye


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!