Tiden går fort.

Allmänt | 2009-11-23 | 19:31:25 Kommentera här! » 0 st

Ja tiden har förändrats sen jag började blogga. Nya vänner funna, gamla försvunna. Skolan är kvar bara ett tag.
Åren går å det gör jag med. Snart måste man tänka jobb, pengar, mat, bil, bensin, julafton, lumpen. Listan blir lång. Och jag har seriöst ångest för ALLT!!!!!!!!!!!
Mitt rum kommer att ändras, mina hästar rids för lite, miljoner grejer i skolan, PENGAR PENGAR PENGAR, Sommarjobb, och den listan blir oxå lång.
  Inte konstigt att ungdomar är deprimerade nu.

Men en positiv sak är att det är dan före dopparedan om en månad=) Och så åker jag till Stockholm Horse show i helgen. Längtar verkligen!!

Men nu ska jag gå och deppa nån annanstans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ett  stort + är iaf att jag fick en under bar bild på en underbar kille. Den muntrar upp i de flesta tillfällen!!!!!!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!