Då var det måndag!

Allmänt | 2009-09-07 | 14:26:01 Kommentera här! » 0 st

Ja idag var då Måndag. Det är inte mkt folk som gillar Måndagar! Gjorde jag inte häller förr. Men i år kmr det att vara min bästa dag i veckan. Sluta kl 10,45. Det är alla elevers dröm!!!!!!!
Så jag puttrade hem efter att ha haft teckenspråk. Men det roliga är att vi börjar 8, men läraren höll på med mobilen till halv 9. Sen repeterade vi lite sen förra veckan. sen hade vi rast i 20 min.. Sen tog det säkert 10 min att komma igång. Sen hade vi 3 "genomgångar" Å så har vi tränat=) Klagar verkligen inte, gillar läraren lite iaf:P
Så nu Fööööörsööööööööker jag fixa historian. Men boken jag har är bra men jag fattar bara knappt hälften av vad det står....
Ja har nog inget mer att blogg om nu.

Byeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!