Ensam Hemma?!

Allmänt | 2009-09-22 | 18:47:56 Kommentera här! » 1 st

Ni kan ju gissa vad som har hänt idag. Ingenting. Ingenting spännande iaf....
Jo vi va i skolan, Såg en spelfilm om en tjej som fick tinnituss. Ja förutsägbar va den iaf.
Sen hadde vi Spättam, å det hände väll inget speciellt.
Vi slutade tidigt och åt äklig soppa, Sen gick jag å  Moa till Öster & Busstationen.

På bussen visde jag henne det som irriterar mig mest nu för tiden.
 Vi har på 2 ställen i bussen 4 säten som är vinklade mot varandra.        Och eftersom ALLA måste ha säkerhetsbälte på sig så är man inte lika smidig som vanliht.
MEN när 1 person sätter sig längst ut mot gången och gör så att andra folk inte KAN SITTA DÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vrf inte bara sätta sig LÄNGST IN och vara trevlig mot den som kommer sen och kan få en SITTPLATS!!!!!!!!!!!
Blir så trött på sånt folk!!!!!!!!!!!!!!!! Sätter er innerst FFS så gör ni morronen lättare för ALLA!!!!!!!!!!!!!
Detta irriterar mig något ENORMT!!!!!!!!!!

Nu har jag å Roffa bestämt iaf att vi skall övningsköra i morron. Ska köra så mkt det går nu innan jag har min första körlektion. Pirrmage där:P
Å på Fredag blir det fest vid Louise. Trevligt. Det ser vi fram emot=)

BYeeeeeeeeee


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Är det där det största problemet du har? För isåfall kan du vara lycklig. För övrigt tycker jag att du kan lära dig stava innan du publicerar dina inlägg, eller iallafall läsa igenom dem.

2009-10-03 @ 18:27:26

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!