Helgen

Allmänt | 2009-09-21 | 15:26:43 Kommentera här! » 0 st

Som rubriken tyder så har det vart helg.  Å en helt godkänd sådan.
Började me Kafferep. God äppelpaj=)
Sen moppa till Fårö eftersom  jag inte kunde sammåka med min syster!!!
Men väl där så cyklade vi runt. Å sen var det musik på Gåsemora. Fick även se odiskreta Alkohol inspektörer.
Kvällen blev lång, ända till kl 3. Å kl 9 gick vi upp. Å då började min mobil dampa.
Sen var det bara att moppa hem, å så åkte vi till fammo å fikade=)

Idag har det vart teckenspråk najs. Sen var det bussen till Fårösund för att lämmna mobilen som han skulle skicka vidare. Så jag var i Fårösund i typ en kvart. Hade väldig tur där.....
Så nu är jag hemma å kollar tv. Ska rida å på träning ikv....

Helgens Citat " Fotboll är ingen sport, det är en knäsjukdom" - Lasse med vanen:P


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!