To dayy

Allmänt | 2009-09-02 | 16:08:23 Kommentera här! » 0 st

Idag så hade jag tunika pga att igår gick jag i jeans å de var smäll varmt. Solen sken fint på morron, men när bussen närmade sig Visby blev det as mörkt. Å när jag gick av bussen så spöregnade de!! Våran skola blir ganska mysig när det är mörkt ute.
Kämpade mig igenom dagen. Hade bara lite huvudvärk, bättre än igår iaf!!!!!!!! Har kommit på mig själv att när det värker som mest ignorerar jag det men känner ändå att det finns kvar!

Våra Campinggäster träffade jag lite igår. Vi skall äta Tacos ihop ikv. Emma var här igår (och campade här hon me=))
Nu på eftermiddan har jag fixat Oljan på mopederna å fotat lite=)

Byeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!