uppdaterat.

Allmänt | 2009-09-12 | 22:41:51 Kommentera här! » 0 st

Dax att uppdatera då...
Ja vi i BF3(07)b har varit på läger. Paddelläger i Lojsta. Va skoj å paddla men mindre kul å bära packningen som väge typ 12 kg. Hmm Undrar hur det ska gå om jag ska göra lumpen.....
Och dessutom klarar jag inte av att bo i tält på ett liggunderlag...
Men vi hade kul på paddlingen, i kanalerna kändes det som att paddla i regnskogens igenvuxna åar. Men det var Lojstas igenvuxna åar. But we made it!!!!!!! Vissa mer blöta än andra. Jag å Joel klarade oss nog bäst, men av oss 2 blev han mest nerstängt. Gissa vem det var som blötte ner alla!!!!!!!! Jonas. Men ingen kanot tippade iaf. Inte ens min Kanot.

Lördag idag då. Sov 12 timmar i sträck =) As skönt. Sen åkte vi till kräklingbo marknad, mkt grejer men köpte inte så mkt.
Sen har jag å Jessika ridit, hästen blev helt försckräkt när Ukrainarna plockade Majs, så jag fick ropa att dom skulle komma fram så vi kunde rida vidare.
Sen har vi kollat på Dirty Dancing. Å nu ska jag nog gå å lägga mig. Känner att ögonen blinkar långsammare!

Natti natt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!