Veckan

Allmänt | 2009-09-18 | 16:02:30 Kommentera här! » 0 st

Jaaa ännu en vecka har gått. Idag känns det som Onsdag men lyckligt nog så är det FREDAG!!!!!!!!!
I veckan har det blivit lite bilande med Emma å idag även me Carro=)
Annars i skolarbetets värld sååå känner jag att historian kmr bli tufft!!!!!!!!!! Igår var jag å Emma på utbildning å det var givande faktist.
Jaaaa I morron är det Lördag. Å då blir det kafferep, med Kikkis äppelpaj=) Mums.
Å så kanske det blir en sväng på Fårö, Men det beror på annat utbud.....
Annars så väntar jag på min första körlektion den 29 september!!!!!!

Jajaj roligare än så blir det inte!!!!!!!!!!!

Byyye


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!