´

Allmänt | 2010-04-20 | 11:44:07 Kommentera här! » 0 st

Första dagen i skolan på väldigt länge, hdae typ 1 lektion på morronen. Den andra lektionen så var lärarn inte där. Och nu väntar jag på att de sista, så man kan få åka hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ush skolans tråkiga miljö och upplägg, de ärju så man blir lessen.
Men av nån sjuk jäkla anledning så kommer jag väll sakna det i höst.

I helgen så hade jag praktik. Och på söndagen va vi hos THE Hultgrens å firade Felix som idag fyller 20 år.
Det var gott. sen bjöds det på korv/ hamburgare.
Och igår fick jag reda på att min "bal dejt" dissar både mig å balen. Tack duuu
Men mamma å jag har iaf fixat en bil....

Och Jessika å jag gjorde en road tripp till stan där vi hämtade traktor delar och kollade runt på stan.
Jessika hittade en söt klänning, har inte bestämmt sig om hon ska ha den.

Jag beställde en studentklänning jag ska ha igår. 500 spänn till ifrån kontot. Aja... Man tar bara studenten 1 gång....

Byeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!