Ojoj så länge sen de va....

Allmänt | 2010-12-28 | 20:26:02 Kommentera här! » 0 st

Jaa de va ett tag sen jag blogga. Men får väl hålla igång bloggandet nu så man är van till jag drar till Australien!
Ja men det har inte hänt så mkt ändå.
Fortfarande arbetslös därav att jag ska åka till Australien å jobba på nån gård.
Har precis börjat att planera och mejlat lite till IAEA.
Jag går också hos en Jobbcoach Janne, jätte bra!! Så vi har gjort en liten cheklista, Idag har jag fixat nytt pass och fått svar på mitt mejl som jag skickade.

Jag har också frågat Ulf å Pia om dom kan skriva ett rekomendations brev. Så nu känns det verkligen på G=D
Men jag ska inte åka föräns i April, men papprerna ska fixat till februari.
Så nästa steg blir att kolla upp ordentligt med körkortet och vaccinering, kanske blir en spruta.

Julen har varit underbar, Julafton som vanligt, Juldagen va vi Peter, Kicki och Ludwig Mysigt. Annandagen hos farmor å Farfar. Och hos Roffa på kvällen. Idag har vi kollat när Terese spelat fotboll, gick väl sådär.
Får väl se vad som händer i morron kanske se mer fotboll och ut me hästarna.

De kommer mer SNÖ<3

Byeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!