underbart är kort.

Allmänt | 2010-02-25 | 20:20:31 Kommentera här! » 0 st

Ja allt är nu tillbax till de normala. Skola, ångest, Val och mer ångest.

Ångest över att jag fortfarande inte har skickat iväg mitt brev till sommarjobbet. Trota att Lina skickade rekomendation i December......... Ta tag i det nu!!!!!!!!!!!!
Ångest över att jag MÅSTE bli godkänd i Matte B.......... Ta tag i det nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Val, Ska jag eller ska jag inte. Jag ORKAR verkligen inte.

Men en sak vet jag iaf, jag bara SLÄPPER allting så fort jag kommer upp på hästryggen. Ni kan inte förstå den känslan jag har.
Hemma kan jag oxå slappna av. ´Men inte samma sak.

I helgen ska jag träffa mina gamlingar. Dom blir iaf glada när jag kommer.
4 veckor kvar till kryssningen. Aaaa där är ett val.

Why cant everything be just like the movies?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!