Praktik

Allmänt | 2010-03-10 | 20:42:53 Kommentera här! » 0 st

"Skolan" igång efter sportlovet.
BTW så jobbade jag på sportlovet och var "Coach" för Solklintskolan klass 9. Godkänt lov=D
Skolan igång då, elr vi har gått ut på praktik tisdag-fredag. Och jag började med att vara ledig på praktiken=D
Dagen spänderade jag på Soffan å kollade OC. ( någon som vill köpa?! OC season1 och One Tree hill season 5

Men idag då var första dagen på praktiken. Inget större fel på de, mina gamlingar var glada att se mig=D Vilket gör mig väldigt glad=D
Vad händer annars då? inte mkt. Klassträff förra helgen med Tacos å mys.
i helgen blir de 60 års kalas å Kafferep. Och praktiken rullar på.
Annars händer inte mkt förutom att Fleur rymmde och folk har cancer........

Känner mig väldigt mörk nu. Solen skiner inte igenom. Vet inte vad jag ska göra. Det känns inte som om det finns något botemedel.

Och jag sa att jag INTE skulle läsa Twilight böckerna för att jag ska se filmerna. Men eftersom jag missade när New Moon gick på bio så var jag ju tvungen att hänga med. Har nu snart läst ut den, går verkligen inte att slita sig. Får väll se om jag läser nästa bok oxå. Men det kommer att förstöra filmen!

I morron jobbar jag kväll så jag ska Rida på Dajje på Förmiddan å åka till Fammo å faffa och äta innan jag åker till jobbet vi 3 till 9.
Ser fram emot att få jobba med Anita. Idag har jag gått med Inga-Lill, men det är kul hur dom arbetar på olika sätt.

Ajaaaa

Byeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!