Arbeta!!!!

Allmänt | 2011-04-22 | 14:01:32 Kommentera här! » 2 st

Idag började jag dagen med att hjälpa Caroline med Kalvarna och vi åkte iväg till ett annat gäng kalvar och himlen bara öppnade sig!!!!!!!!!! De fullkomligt forsade ner regn!!!!!!!!! Har aldrig blivit SÅ blöt av regn på sån liten stund. Sen rensade jag ogräs i paddocken.
  Sen fick jag lära mig att köra 4-hjulingen för att jag skulle hämta korna i hagen!! Sedan mjölkade jag och Karoline, och jag tog av mjölkmaskinern, Vi ska vara glada hemma att dom ramlar av när dom är klara. Och det gick bra tyckte jag :) När jag kom hem dushade jag och Mel gjorde Creps, gott :) Nu ser vi på en film som handlar om svenska vikingar och Nigel frågar om det är så i Sverige och ja vad svarar man på de, knäpp film bara!!! ¨
  Pratade med Emerson idag och vi ska åka till Adelaide i morron, ska bli najs. Oturligt nog går inte bussarna på lördagar men då får jag skjus av gotländskan Elin. Det passade bra :)

Jag blev abruten mitt i mitt bloggande av att familjen ringde, så jag skypade med dem i typ 40 min. Så ringde också Emerson och sa att han hade hittat ett billigt typ vandrarhem och några svenskar som ska möta upp oss :)
  Sen blir det hem till Meningie på Söndag och jobba på måndag :) Men det ser ut att bli en bra helg.
  på Söndagkväll ska jag oxå skypa med mormor och morfar så farmor du får boka en tid nån dag. Oftast runt lunch:) Så de är vad som händer just nu.

Men ha det bra för det har jag :)

Puss och kram!!!!!!

  Jag och Jack :)

Kommentarer
Skrivet av: jessikaaa

hm, mumma o moffa kunde tydligen på söndag, dom skulle typ bort, så vi/ni får ta det en annan gång :D

2011-04-23 @ 10:15:06
Länk: http://pphotographer.blogg.se/
Skrivet av: Neow.. |Pappas lilla flicka

svar åååh va kul :D

2011-04-24 @ 19:38:09
Länk: http://neow.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!