Busstationen.

Allmänt | 2011-04-25 | 05:36:10 Kommentera här! » 0 st

Sitter nu pa busstationen I Adelaide. Vantar pa att bussen sk a ga hem till Meningie. Darfor kan jag inte skriva med vara 3 sista bokstaver.
  Det har varit en kul helg i Adelaide med Eemerson. Pa back-packer hotellet hittade vi 3 Svenskar som vi hangde med pa bar runda med. Vi motte ocksa upp ett annat par svenskar som Emerson kannde jakke och Amalia. Det blev en laaaaaaang men kul natt!!!  \ 
  Igar skulle vi aka ut till stranden men hittade aldrig ratt buss sa att Jakke fick komma och hamta oss. Sen larde Jakke Emerson att surfa medans jag lag i solen och sov. Fett skont att sova, fick bara 4 timmars somn. Sen akte vi tillbaka dar jakke och Amalia bor. Och sa at vi Pizza, riktigt gott!!
  Sen tog vi en promenad pa stranden och fick se solnedgangen, nastan lika fint som hemma :P
Och sen akte vi till Amalias pappa Dave for vi skulle till en pub for att se hans flickvans band spela.

Och i morse sa gick jag upp for att saga hej da till Emerson for hans buss gick typ vid 8. Sen gick jag och la mig igen, men nar jag gick pa Toa sen sa satt det en lapp pa dorren att vi skulle ga till receptionen, da skulel vi ha checkat ut vid typ nio och klockan var nu elva, sa jag packade ihop mitt och bad om ursakt, men jag slapp att betala iaf!! :P Sen satt jag i Victoria parken och at frukost och laste min bok av Viveca Steen. Den ar as bra!! Sa nu sitter jag har och vantar pa att jag ska ga till bussen 14.15. Kommer att vara i Meningie vid 16.45. Och fick se att man kunde sitta vid datorn i en timme for 6 dollar for en timme, vilket blir typ 40 kr.
  I morron borjar min arbetsvecka, vet inte riktigt vad jag kommer att gora men det lutar at mjolkning och mata kalvarna!!! Det var allt for nu och kommer att lanka till mina bilder pa Facebook sa ni kan se alla bilder!!!

ha det sa bra!!!!!!!!

Byeeeeeeeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!