Den 19 April 2011, 22,10 lokal tid!!

Allmänt | 2011-04-20 | 03:48:33 Kommentera här! » 0 st

Första dagen på gården har varit helt ok. Jag har fått ta det lugnt och har mest varit med barnen och vi bakade en kaka som smakade typ som pepparkaka. Och så var vi vid mjölkanläggningen och kollade och det är typ lösdrift och kommer att valla korna med fyrhjuling, ganska coolt men hoppas på att få göra det med häst nån gång. Fick också köra Kates bil. Och då kör man på fel sida, men det gick bra att växla ändå :P Och så kollade jag när Nigel red sin nya häst idag, jag längtar tills jag får börja rida!!!! Saknar min ponny. ¨

  Skypade med mamma och pappa idag och visade dom huset. Har ingen hemlängtan änu iafJ hahaha. Och i morgon ska jag och Kate följa med Nigel då vi ska köra några av hästarna till hovslagaren. Kommer bli kul. Jo och så ska ni veta att här får dom bara post 3 dagar i veckan, måndag onsdag och fredag pm jag inte mins fel. Ganska komiskt. Och i morgon ska jag hämtas av Sabine så ska vi åka och äta med dom andra tranees. Kommer bli väldigt kul!!!! Så hon hämtar upp mig, det är faktisk en annan gotländska här och hon ser tydligen väldigt mycket fram emot att träffa mig så det ska bli roligt!!!!

  Och i morgon ska vi också fixa bankpapper och kontantkort. Och om det var i morgon eller på torsdag så ska jag med barnen på Bio, vi ske se ”Rio”, det ska bli jätte kulJ

Och så har dom massor av filmkanaler!!! Och det är mycket bra filmer, ikväll såg vi en då det typ var som en ”scary movie” film, en tjej hade blivit offrad men hon förvandlades till satan istället och dödade alla pojkar i staden, det var Amanda Sayfriieiiieie blaaah vad hon nu heter!!! Den var dålig, typ 2 av 7.

Nu ska jag sova ska upp klockan 7 i morgon.

 

Puss


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!