Det här med VED...

Allmänt | 2011-04-01 | 22:17:40 Kommentera här! » 0 st

ÄR INTE MIN GREJ!!!!!!!!!!
  Idag har jag hjälpt Roffa och farfar att klyva ved, och det är lika tråkigt som att stapla skiten!!!!!!!! Hoppas jag nu slipper stapla skiten!!!!!!! och det har tagit hela dagen idag.
  Sen var jag och syskonen och mamma och handlade inför i morgon när släkt och vänner kommer på middag!!!
  Fleur mådde bättre idag har vart i hegen och betat. men hon är väldigt kräsen vad det gäller mat, skulle försöka att få henne att äta loppfrön som ska var bra för magen blandat med gurka och b-vitamin men jessika sa att det inte gick så bra, får väl hit apå något annat, hösilage och majs kanske?! ajaaa.
  Nu sitter vi och ser på "Välkommen till 80 talet" och det roliga är att det sänds på Viasat History!!!!! hahah men de är mycket bra låtar!!! Men också mycket konstigt folk!!!!
  Så det blir inget Big Brother ikväll :P

Byeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!