Första arbetsdagen

Allmänt | 2011-04-20 | 13:56:57 Kommentera här! » 1 st

Ja idag har jag arbetat.
Var med hästarna vid hovslagarn och sen gick jag med ogrässprutan!!!
  Och sen var jag på mjölkanläggningen och allt ör väldigt old School. Maskinerana ramlar inte av när det är klara, så dom går man och ploackar av och jag ska upp i morron och mjölka med Kate.
  Ikväll var jag och Sabine in Méningie och åt middag med dom andra tranees som vi gör varje onsdag, och det var mysigt!!! 

Det var allt för nu!!!
BYeeeeeeeeee


Kommentarer
Skrivet av: Neow.. |Pappas lilla flicka

vart jobbade du ?:)



svar jaa den e så jävla bra!! :D

2011-04-20 @ 16:35:23
Länk: http://neow.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!