Hahhah

Allmänt | 2011-04-09 | 12:04:47 Kommentera här! » 2 st

Nu har jag bakat både tårta och kakor. Hunnit endel idag, och förkylningen är helt OK, hostar lite väl mycket kan jag tycka.
Hade en spännande natt/morgon idag då jag hämtade Roffa och hans polare i Stan och tycker det är himmla kul att höra lite väl druckna män(?!) sitt och snacka(några sluddrade rejält) Men bilfärden blev inte tråkig iaf:) hahah
  Ville bara dela med mig av detta:) Undra om mina föräldrar kan ordna en lika rolig hemfärd i natt. Dom ska på 30-års fest :P hahah

Byeeeee

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

De är kul att vi kan glädja folk mitt i nassen

2011-04-09 @ 12:26:20
Skrivet av: Angelika

jaaa de är alltid lika spännande:)

2011-04-09 @ 12:49:18

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!