Hejsan :)

Allmänt | 2011-04-29 | 03:54:33 Kommentera här! » 4 st

Hej hej.
Ja mitt bonde liv rullar på. Diskade i stort sätt mjölkanläggningen själv, eftersom det är bara jag och Sabine i helgen så vi får klara oss själva. Men det gick bra.
  Igår så hjälpte Sabine mig att ta in korna, och vi fick in dom i bra tid, 16,40. Och när Carolyn hade börjat med 7 kor så gick inte karussellen. Elektrikerna hade varit där och instalerat in nya pumpar, och dom testade aldrig att arussellen snurra, så vi fick backa ut korna, släppa ut mjölken och vänta på elektrikerna, kl 18,25 började vi mjölka  och 20,37 var vi klara med diskningen!!! Så det blev en låååååång kväll at dairy. Men Mel hade fixat en god köttbit till middag sen var det dushen, facebook och sängen. eftersom jag skulle up och mjölka idag.
  Är nu hemma helt själv och klockan är 10,38 och då är den 03,08 i Sverige så jag hoppas att ni sover gott :P
Familjen har åkte för att hämta sin nya bil som dom längtar efter!!!!!!!!!!
Och i morron ska jag vid svensk lunch och min kväll förhoppningsvis skypa med Fammo, och mumma i morron. Om jag inte har nått annat för mig!!!
  Mina fötter värker och gummistövlar är mitt nya skomode!!!!!!!!! Viktigt eftersom ormarnas tänder inte går igenom!!!! 
Sååå ska hitta på nått att äta, vet inte när dom andra kommer hem....
Puss å kram på er Alla :)

 Städat och fint :)

Kommentarer
Skrivet av: Mamma

Ja, Jag skall säga till mormor, morfar, farmor och farfar att dom kommer hem till oss på lördag vid 1- tiden, så kan vi prata då.

2011-04-29 @ 08:49:24
Skrivet av: Angelika

Japp hör av mig om nått annat dyker upp!!!!!!!!!



2011-04-29 @ 12:33:47
Skrivet av: Farmor/Farfar

vi hörs i morgon på telefon blev det VOLVO

2011-04-29 @ 16:47:40
Skrivet av: Angelika

skoj :) nej verkligen inte!! Tyotya :P

2011-04-30 @ 03:21:21

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!