Hooooost

Allmänt | 2011-04-07 | 16:25:01 Kommentera här! » 0 st

När jag vaknade i morse så ville jag verkligen inte må så här dåligt!!!!!  Har iaf inte haft feber idag men halsen är inte alls som jag vill. I morse såg jag "Äntligen midsommar" med Luke Perry (han som spelar Dylan i Beverly Hills, och äääälskar han:) Filmen var ganska dålig och det var bara Luke Perry som var bra.
  Sen såg jag "Mamma Mia" och den får alltid full pott :) och Så har jag kollat samma program som igår. Men funderar på att gå ut till Hästarna och borsta dom, Det blåser storm här så känner inte för att rida.
  Idag känner jag faktist att jag börjar bli nervös, började skriva något som liknade en packlista, men kan väl inte säga att det blev någo bra :P hahha Jo pappa har beställt en dator till mig så jag kan hålla kontakten med er här hemma :)

Tydligen så la jag inte upp inlägget, och under den tiden har jag hunnit assisterat Roffa när han bytte däck på min bil :P och nu är det inget bra på tv och inga av min systrar är hemma så man kan tjata att man ska spela spel!!!!!!!! Bahhhhhhh om dom bara kunde göra det med mig en sista gång :( :P ajaaaa
Blev väl inte ett betydandefullt inlägg, men jaja...

Byeeeeeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!