i vår fin fotölj:)

Allmänt | 2011-04-03 | 22:45:35 Kommentera här! » 0 st

Nu sitter jag här ensamn í våran fin fotölj och ser slutet på "the last song" Brukar sluta då när dom får veta att hennes pappa har canser!!
  Jag har ikväll kollat på mästarnas mästare och sen såg jag big brother tycker att denna vecka har vart ganska kul, men roligaste var spöknatten och när det var ombytta rolller!!!!!!! Blev glad att Vanessa åkte ut, Det hade nog inte spelat någon roll mellan Patrik och Vanessa, men Rodney skulle stanna!!!!! Och Vanessa åkte ut, så nu är Sonia inte så kaxig längre:P
  Och idag skulle mamma och jag boka hotell på arlanda, och det biligaste hotellet var fullt, så det blev lite dyrare, men det skulle jag få av mamma i present!!
  Hade en underbar kväll med släkt och vänner, kände kanske att jag inte hann med att prata med alla, men ska försöka träffa dom flesta innana jag åker!!! Fick mycket böcker som jag kommer ha mycket användning för!!!!
Fick en chok när jag såg att Lättfil(Julia) och Biffen (Jessica) kom gåendes:) Det bettyde mycket för mig. Att en vänskap kan hålla så länge, även fast vi inte träffats på typ snart 4 år!!!!!!!! Hoppas vi kan träffas när jag kommer hem!!!!!!! Annars är det släkt och familjen som kommer saknas, men Jessika tog mycket kort igår, så dom finns i min fotoram:)
  I morron ska jag till Arbetsförmedlingen för att lämna in rapporten och snacka me nån hur man avslutar mitt program!! Får väl se om nån har lust att hjälpa mig, Sen ska jag nog rida och sen är det gympa. Hoppas handleden blir bättre till i morron. jävla ved.
  Slavik som jobbar i vår laudgård frågade mamma varför jag skulle åka ända till Australien för att mjölka kor då sa jag att hon skulle ha sagt att om jag inte hade gjort det så hade han inte haft nått jobb:Phahha
  Annars är det inte mycket som händer nu ska jag börja organisera min packning eller börja skriva lista iaf!! hihi
NERVÖS!!!!!!!!!!!!!!!!

Byeeeeeeeeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!